saglikli-atistirmaliklar

SAĞLIKLI ATIŞTIRMALIKLAR

 

 

İş günü boyunca besleyici atıştırmalıklar tüketmek, enerjik ve üretken kalmanıza yardımcı olabilir.

İşte rahatlıkla ulaşabileceğiniz sağlıklı atıştırmalıklardan birkaçı:

  1. Kuruyemiş ve kuru meyve

Kuruyemişler ve kuru meyveler, sağlıklı ve bozulmaz aperatifler arasındadır. Her iki gıdanın tüketimi de gün içerisinde ki yeterli lifi tüketmenize yardımcı olacaktır.

2. Kavrulmuş nohut

Kavrulmuş nohut , protein, lif ve birkaç vitamin ve mineral bakımından zengin, bozulmayan bir atıştırmalıktır.

Vücudunuzun ihtiyaç duyduğu amino asitlerin çoğunu içerirler, bu nedenle proteinlerinin diğer baklagillerinkinden daha kaliteli olduğu düşünülür.

3. Ton balığı

Rahatlıkla ulaşabileceğiniz ton balığı, iltihaplanmayı ve kalp hastalığı riskini azaltabileceğiyle bilinen protein ve omega-3 yağ asitleriyle doludur.

4. Süzme yoğurt

Sade, şekersiz süzme yoğurdu, normal yoğurttan daha yüksek protein içerir. Yoğurdunuzu daha lezzetli bir hale getirmek istiyorsanız eğer, meyve ve kuruyemişlerden faydalanabilirsiniz.

5. Patlamış mısır

Patlamış mısır, lif bakımından yüksek, kalorisi düşük, besleyici ve doyurucu bir atıştırmalıktır.

6. Fırında sebzeli cips

Pişmiş veya kurutulmuş sebzeli cipsler, sağlıklı ve uzun ömürlü bir aperatiftir. Tatlı patatesleri, pancarları, havuçları, kabakları veya turpları ince ince dilimleyin ve az miktarda zeytinyağı ile fırçalayın.

7. Yulaf ezmesi

Bulunması en kolay ve en sağlıklı aperatiflerden biridir yulaf ezmesi. Lezzetlendirmek için yoğurt, süt veya meyvelerden faydalanabilirsiniz.

8. Bitter çikolata kaplı fındık

Bitter çikolata kaplı fındıklar, ofiste tadını çıkarabileceğiniz besleyici, tatlı bir atıştımalıktır.

 

 

Önceki Yazılar

YOGA HAKKINDA BİLMENİZ GEREKENLER

Sonraki Yazılar

KENDİNİ SEVMEK ÖZGÜRLEŞTİRİR: BEDEN OLUMLAMA HAREKETİ