meditasyon-icin-alternatif-oneriler

MEDİTASYON İÇİN ALTERNATİF ÖNERİLER

 

 

Bazı kişiler meditasyon yapmanın sıkıcı olduğunu düşünürler. Belki de oturup nefes alıp verişlerini dinlemek bu kişiler için uygun değildir. Meditasyon yapmanın birden fazla çeşidi var, bu çeşitlerin birkaçını sizler için derledik. Sizin için en uygun olanı seçip ruhunuzu dinlendirebilir ve kaygılarınızı en aza indirebilirsiniz.

  1. Yürüme meditasyonu

Bu meditasyonda nefesinize odaklanmak yerine adımlarınıza odaklanabilirsiniz. Bu odaklanma zihninizin sakinleşmesine yardımcı olur.

2. Kata

Dövüş sanatları olarak yapılan kata, oldukça hareketli bir egzersizdir. Birçok hareket barındıran kata, ciddi bir odaklanma ister. Bu odaklanma sayesinde zihninizi rahatlatabilirsiniz.

3. Müzik

Özellikle sözsüz müzikleri dikkatle dinlemek ciddi bir rahatla sağlar. Bu tarz müzikler meditasyon yapmak ile aynı etkiyi yaratır.

Bunlar kolaylıkla yapabileceğiniz birkaç meditasyon örneği. Zamanla zevklerinize göre sizi gerçekten rahatlatan ve iyi hissetmenize yardımcı olan birçok yöntem bulabilirsiniz. Bu, soğuk havalarda yürüyüş yapmak, vapurda iz bırakan köpükleri izlemek veya sadece bir resmi seyretmek olabilir.

 

 

Önceki Yazılar

ANKSİYETEYE KARŞI YOGA TERAPİ

Sonraki Yazılar

EMDR YÖNTEMİ