hayatinizi-daha-iyi-hale-getirecek-aliskanliklar

Hayatınızı Daha İyi Hale Getirecek Alışkanlıklar

Rutininize ekleyeceğiniz birkaç alışkanlıkla kendinizi daha iyi hissedebilirsiniz.

1. Su

Her sabah uyandığınızda bir bardak ılık su için. Eğer mide probleminiz yoksa içine biraz limon da ekleyebilirsiniz. Limon, C vitamini açısından oldukça zengindir ve bu da sindiriminizi düzene sokar. Gün boyu susuz kalmamak adına yanınızda muhakkak bir şişe su bulundurmayı da unutmayın.

2. Meditasyon

Meditasyon hem sakinleşmenize yardımcı olur hem de kan dolaşımınızı iyileştirir. Yoğun ve stresli bir yaşamınız varsa, zihninizi sakinleştirmek adına meditasyon yapmanızı öneririz. Her gün 10-15 dakika ayırmanız yeterli olacaktır. Meditasyonunuzu sabah saatlerinde yaparsanız tüm gününüzü daha sakin ve verimli geçirebilirsiniz.

3. Planlayıcı

Görevlerinizi, planlarınızı, randevularınızı ve önemli günleri not ederek hayatınızı kolaylaştırabilirsiniz. Bu planlayıcı sizin yerinize her şeyi hatırlayacak ve bu sayede gözden kaçırma veya herhangi bir işi unutma gibi durumlarla karşılaşmayacaksınız.

4. Egzersiz

Egzersiz sadece kalori yakmakla kalmaz, ruh halinizi iyileştirir ve sizi daha enerjik hale getirir. Koşu, yürüyüş, yoga, pilates veya bisiklet sürmeyi deneyebilirsiniz. Tüm egzersizlerle ilgili internette sayısız kaynak bulabilirsiniz.

5. Günlük

Düşüncelerinizi yazarak kaygılarınızı hafifletebilir ve zihninizi sakinleştirebilirsiniz. İstediğiniz her şeyi günlüğünüze not edebilirsiniz: korkularınızı, kaygılarınızı, öfkenizi, mutluluklarınızı, gelecek planlarınızı veya hayallerinizi.

6. Gülümseme

Gününüzün daha da güzel geçmesini istiyorsanız, her sabah uyandığınızda aynanın karşısına geçin ve kendinize gülümseyin. Bu sayede ruh halinizi iyileştirebilirsiniz.

 

 

Önceki Yazılar

Divan: Olivia Wilde

Sonraki Yazılar

İletişimde Dikkat Edilmesi Gereken Unsurlar