home-yoga-practice

DAHA İYİ HİSSETMENİZİ SAĞLAYACAK ESNEME EGZERSİZLERİ

 

 


Tüm gün oturuyor musunuz? O halde bu egzersizleri rutininize ekleyerek kendinizi daha iyi hissedebilirsiniz.

X-LUNGE AKTİVASYONU

Ayakların bitişik, kolların omuz yüksekliğinde önüne doğru uzanmış ve avuç içlerin aşağı bakacak şekilde ayağa kalk. Tam karşında 12 olacak şekilde, bir saatin üzerinde durduğunu hayal et. Sağ ayağını saat 2 pozisyonuna getir ve sağ dizini sağ ayağınla hizalı tutarak lunge pozisyonu için aşağı in. Gövdeni sağa doğru çevir. Sağ ayakla geri çekil; başlangıç noktasına dön ve saat 10 pozisyonuna adım atarak sol tarafla tekrar et. Bu, bir tekrar ediyor. Toplam 10 tekrar yap.

Bu egzersiz kalça, hamstring ve bel kaslarını uyandırıp onları antrenmana hazırlayacak.

OFİSTE

UZAN VE GERİN : Sandalyeden ayağa kalk, desteksiz ayakkabıları çıkar ve kollarını başının üzerinde uzat. Avuç içlerini arkaya doğru kıvırarak ve birçok kez derin nefes alıp vererek, kollarını tavana değecekmiş gibi uzat.

DEV ADIMLI ESNEME : Sağ ayağınla geriye büyük bir adım at ve lunge pozisyonuna in. Sol dizini bük ve pelvisini sıkıştır. Sağ kolunu yan tarafa doğru kaldır, sonra da başının üzerine uzat. Belden itibaren sola doğru hafifçe eğil. 10 saniye tut. Her iki tarafa da iki ya da üç kez tekrar yap.

 

 

Önceki Yazılar

STRES SİZİ HASTA EDİYOR AMA NASIL?

Sonraki Yazılar

İYİMSER İNSANLARIN 6 ORTAK ÖZELLİĞİ

Bir cevap yazın