beauyu

DAHA GENÇ BİR CİLT İÇİN…

Botoksa başvurmadan cildinizin daha genç görünmesine yardımcı olacak tüyoları yazdık.

• Günde minimum  sekiz saat uyku, göz çevrenizdeki koyu halkaların azalmasına yardımcı olur. Ayrıca saat 22.00 ve 02.00 arası hücre yenilenmesi en yoğun olduğu zamanlardır.
  • Uyurken cildinizdeki nemi maksimum seviyede tutmak için hava nemlendiricisini kullanın. Özellikle kuru havanın yoğun olduğu bir evde yaşıyor ya da kış boyunca hem soğuk hem sıcak havaya maruz kalıyorsanız hava nemlendiricisinden yararlanın.
  • Nemsiz cilt, kırışık bir cilt demektir. Bu nedenle cildinizin her zaman nemli kalmasını sağlamak için bol bol su tüketin.
  • Balık yiyin. Zira omega 3 asidi, cildin daha parlak olmasını sağlamaya, cilt kuruluğunu önlemeye ve cilt rengini güzelleştirmeye yardımcı olur.
  • Çok fazla şeker tüketimi ile kanda glikasyon oluşur. Glikasyon sonucu ise ciltteki kolajen ve elastin seviyesinde zayıflamalar başlar. Bu da daha çabuk yaşlanma belirtileri ile karşılaşmanıza neden olur. Daha az şeker tüketerek glikasyon probleminin oluşmasını önleyebilrsiniz.
  • Retinol, hücre yenilenmesi ve yeni kolajen oluşumuna yardımcı olur; ki bu da eşit tonda bir cilt ve daha sıkı görünen bir cilt anlamına gelir.
  • Fraxel lazer,  göz çevresi kırışıklıkları, kahverengi güneş lekeleri, akne izleri gibi tedavilerde kullanılıyor. Siz de doktorunuza danışarak bu lazer tedavisini deneyebilirsiniz.

Etiketler:

“HAYIR DEMEYİ BİLMİYORUM”

YAPTIĞINIZ EGZERSİZLER, CİLDİNİZE ZARAR VERMESİN!