insomnia

BEBEK GİBİ UYUYUN


Şiş gözlere sahip 2.000 yetişkin üzerinde yakın zamanda yapılan bir anket, ortalama bir bireyin, her gece ideal olan 7.7 saat yerine neredeyse bir saat eksikle 6.8 saat uyuduğunu gösterdi. Neyse ki bu yetişkin hastalığının oldukça çocuksu bir çözümü var. Tokyo’daki Jikei Üniversitesi’nden bilim insanlarına göre, jöle daha iyi dinlenmek için mükemmel bir reçete.

Araştırmacılar, yatmadan birkaç saat önce 3 g glisin tüketmenin, derin uykuya daha hızlı geçmeye yardımcı olduğunu buldu. Glisin, sizi yüksek düzeyde uyararak uykusuzluğa katkıda bulunan noradrenalin hormonunun salınımını engelleyen bir inhibitör nörotransmitterdir. Bir kâse dolusu jölenin faydaları bunlarla bitmiyor. Jöle, cildinizin yapısı ve esnekliği için gerekli, pişmiş kolajen biçimi olan jelatin de içeriyor– ancak vücudunuz bunu 20 yaşından sonra yılda yüzde 1.5 oranında kaybediyor. İçilebilir formda kolajen olarak adlandırabileceğimiz kırışıklık azaltıcı nutricosmetics’in (cilt sağlığına faydalı besin takviyeleri), 2020 yılına kadar 5 milyar Sterlinlik bir endüstri olacağı tahmin ediliyor. Jöle ise sadece 4 Lira ve son derece ekonomik bir anti-aging (yaşlanma karşıtı) çözümdür. Üstelik porsiyon başına yalnızca 100 kcal olması, suçluluk hissetmeden bir top daha dondurma yemenize olanak sağlar. Portakal şurubunu abartmayın, yoksa bir daha asla uyuyamazsınız.

 

 

Etiketler:
Önceki Yazılar

KAHVESİZ BİR HAYAT SÜREMEMEK

Sonraki Yazılar

MEVSİMLERDEN YAZ