Healthy meal prep containers: Couscous with grilled chicken breast, salad, avocado, berry, apple, nuts and dry dates. Keto, ketogenic diet, low carb, healthy food concept. Top view

ATIŞTIRMA ALIŞKANLIĞINI ENGELLEYECEK ÖNERİLER

 

 

Daha önceki yazımızda öğünler arası atıştırmanın doğru mu, yanlış mı olduğunu açıklamıştık. Diyetisyen, psikolog ve beslenme uzmanı Florence de la Rue şimdi de kendi ritüelinizi oluşturmanızı tavsiye ediyor.
Florence de la Rue, akşam eve geldiğimizde uygulayabileceğimiz bir ritüel edinmenin yemeğe saldırmamızı ve akşam yemeği hazırlanırken atıştırmamızı engelleyeceğini belirtiyor. Tavsiyeleri şöyle:

  • Nefes alın ve rahatlayın. Bir mum yakın ve beş dakika boyunca derin nefes alıp verin.
  • Masaya oturun ve başka hiçbir şeyle ilgilenmeden, komposto, taze meyve, fındık, süt ürünü, bir parça ekmek, peynir, çikolata veya bisküvi gibi küçük bir atıştırmalığın keyfini çıkarın.  

 

 

Etiketler:
Önceki Yazılar

MUTLULUK: POZİTİF PSİKOLOJİ KLİNİK ARAÇLAR

Sonraki Yazılar

KAYGILARINIZDAN KURTULUN!